BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, March 19, 2010

pokok-pokok cantik!!!

aritu malam kuar dengan 2 ina.. ina penang sorang.. ina roomate aku nie sorang...
kami kuar g i-city... tempat yang jadi tanda tanya kt aku.. abendee la yang ade kt situ.. everybody keep on asking me bout that.. saspen gak aku.. tapi dari kolej ade la nampak bayang2 sket tmpat nie...but not so sure ape benda yang ade kt situ... time tue tak pikir lak nk google nk cari info pasal tempat nie...

tp ble dah g malam tue... no wonder la kt situ slalu jam!!!

very cool!! cantik sangat2... aku dengan 2 ina ni ape lg.. jadi ciwi la.. amek gambar tak benti... tapi kesian kan.. aku letak gambar nie je... sebab yang lain ade kat ina penang.. ble mau bg gmbar daa....

so.. aku pon dengan rasa bangga nye boleh la citer kt orang (termasuk lah akak aku) yang aku da smpai..
haha.. padahal org lain da smpai pon.. aku je yg lambat.. huhu...
time aku g tue.. ade family dr kelantan.. baru smpai shah alam.. sbb nye nk g tgk i-city nie jee... ohh my...
teruk nye aku yg dok kt shah alam nieee... ketinggalan ketapi betol laaa....

t da ade pic baru aku letak ehh... kte sma2 la tgk. walaupon korang mesti dah tak teruja nk tengok kan.. xpela.. janji pasni kalau orang tanya sal i-city tue.. aku leh la jwp aku da smpai...wek2...

0 comments: